Skip to Store Area:

Venco

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Panic Lab

Więcej zdjęć

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Panic Lab

Dynamiczna i wesoła gra na spostrzegawczość, w której zwycięża ten, kto jako pierwszy wskaże amebę we właściwym kolorze, kształcie i wzorze.


Chwilowo brak.

43,00 zł


PANIC LAB - Gigamic

 
Pierwszy gracz rzuca czterema kośćmi. Od tego momentu wszyscy gracze grają jednocześnie:
- trzy kości określają kolor, kształt i wzór ameby, którą należy odnaleźć
- kość "laboratorium" wskazuje miejsce, z którego ameba uciekła oraz kierunek jej ucieczki

Aby znaleźć amebę wskazaną przez "kości koloru, kształtu i wzoru", gracze muszą zacząć poszukiwania od laboratorium wskazanego przez "kość laboratorium" i poruszać się w kierunku wskazanym przez strzałkę. Wygrywa osoba, która jako pierwsza dotknie odpowiedniego obrazka z amebą (wszyscy gracze sprawdzają czy znaleziona została właściwa ameba). W nagrodę otrzymuje żeton zwycięstwa. Pierwsza osoba, która zdobędzie pięć żetonów zwycięstwa - wygrywa grę.


Błąd!
Zdarza się, że gracze się pomylą i wskazują niewłaściwe ameby. W takim przypadku sprawdza się poprawność i osoba, która źle wskazała amebę oddaje swój żeton zwycięstwa (jeśli nie posiada takiego, nie ponosi żadnej innej kary).

Otwory wentylacyjne
Ameby mogą się ukrywać prześlizgując się przez otwory wentylacyjne. Jeśli idąc drogą obraną przez amebę gracze natrafią na pole z otworem wentylacyjnym, wówczas przeskakują wszystkie pola pomiędzy tym otworem i następnym.

Laboratoria mutacyjne
Przechodząc przez laboratoria mutacyjne ameby zmieniają się:
- ameba, która przechodzi przez laboratoria mutacyjne koloru zmienia kolor
- ameba, która przechodzi przez laboratoria mutacyjne kształtu zmienia kształt
- ameba, która przechodzi przez laboratoria mutacyjne wzoru zmienia wzór

Ameby są bardzo delikatne i nie przeżyją więcej niż czterech mutacji! Jeśli ameba przechodzi przez czwarte laboratorium mutacyjne w tej samej kolejce, natychmiast znika. W takim przypadku aby wygrać należy dotknąć czwartego i zarazem ostatniego laboratorium mutacyjnego, przez które ameba przechodziła!

 

Wiek graczy: od 8 - 99 lat
Ilość graczy: 
2 - 10
Czas gry:
około 10 -30  minut
Instrukcja: polska 

 

Zawartość opakowania:
25 kwadratowych obrazków
4 kości
30 żetonów zwycięstwa
instrukcja

Producent Gigamic
Rodzaj Imprezowa, Karciana
Czas gry 10 - 30 minut
Minimalna liczba graczy 2
Maksymalna liczba graczy 10
Minimalny wiek 8
Maksymany wiek 99
Zawartość pudełka

25 kwadratowych obrazków
4 kości
30 żetonów zwycięstwa
instrukcja

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.