Skip to Store Area:

Venco

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Zakodowany zamek - Gra na kodowanie

Więcej zdjęć

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Zakodowany zamek - Gra na kodowanie

Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów.


Wysyłka w ciągu 24h lub
odbiór w sklepie (Warszawa ul. Podleśna 52)

49,00 zł


Kapitan Nauka  Zakodowany zamek - Gra na kodowanie - Nauka programowania w wersji offline? Gra wprowadzi najmłodszych do świata algorytmów bez użycia komputera!

Zakodowany zamek to gra, która wprowadzi dziecko w podstawy kodowania, równoległe zapewniając mu wspaniałą przygodę w poszukiwaniu skarbów. Wykorzystuje STEM, czyli nowe podejście do uczenia się. Łączy zagadnienia z różnych obszarów: nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii i matematyki, pozwala efektywniej myśleć, rozwiązywać problemy.

Jakie umiejętności rozwija?

  • kodowanie: podstawy programowania i tworzenia algorytmów
  • kreatywność
  • myślenie logiczne
  • koncentrację
  • wytrwałość i cierpliwość w oczekiwaniu na swój ruch

Jaka jest fabuła gry?
Wszyscy grają w jednej drużynie, przeciwko duchowi, który nawiedza zakodowany zamek. Zadaniem graczy jest wcielenie się w mądrego czarodzieja broniącego warowni i zebranie czterech skarbów, nim duch dotrze na szczyt zamkowej wieży.


Okiem Eksperta
Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.
dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli



Zalety gry:

  • wprowadzenie do podstaw kodowania
  • nauka języka przyszłości
  • kooperacja, wszyscy grają w jednej drużynie
  • możliwość gry w trybie solo
  • połączenie nauki z fascynującą i magiczną przygodą

Wiek graczy: od 4 - 99 lat
Ilość graczy: 
od 1
Czas gry:
około 20 minut
Instrukcja: polska

 

Zawartość opakowania:
plansza do gry
28 żetonów ze skarbami
4 żetony z czarodziejem i duchem
35 kart
instrukcja

 

 

Producent kapitan nauka
Rodzaj Edukacyjna, Kooperacyjna, Strategiczna
Czas gry 20 minut
Minimalna liczba graczy 1
Maksymalna liczba graczy 2
Minimalny wiek 4
Maksymany wiek 99
Zawartość pudełka

plansza do gry
28 żetonów ze skarbami
4 żetony z czarodziejem i duchem
35 kart
instrukcja

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.