Nie masz produktów do porównania.
Nasza księgarnia - Ekipa rzeczownika - Nieprzypadkowa gra o przypadkach.
Nowa seria gier edukacyjnych wspiera uczniów, rodziców i nauczycieli dzięki sprytnej metodzie ZZZ: Zagraj–Zrozum–Zapamiętaj. Każda gra w serii pomaga opanować 1 zagadnienie lub rozwiązać 1 problem szkolny z danego przedmiotu/dziedziny wiedzy, np. nauka liczenia, odmiana przez przypadki, czasowniki modalne w języku angielskim, itp. W podejmowaniu szkolnych wyzwań pomagają nam uczeń o imieniu Spryciula i jego ekspercki zwierzyniec, którzy chętnie dzielą się wiedzą. Z tą ekipą wiedza sama wchodzi do głowy! I to bez podręczników!
Druga gra tej serii to wciągająca gra gramatyczna. Spryciula wraz z psem Gramatyńczykiem zajadają orzeszki i poznają nieprzypadkową ekipę rzeczownika, która odmieni ich życie nie tylko przez przypadki… TAK! Lekcje gramatyki języka polskiego w czwartej klasie szkoły podstawowej mogą być łatwe, przyjemne i pożyteczne.
POMOC DYDAKTYCZNA + GRA EDUKACYJNA
200 ELEMENTÓW
2 POZIOMY TRUDNOŚCI
NAUKA ODMIANY WYRAZÓW PRZEZ PRZYPADKI
PORADNIK Z POMYSŁAMI NA GRY I ZABAWY
DOSKONAŁE UZUPEŁNIENIE TARDYCYJNYCH METOD NAUCZANIA GRAMATYKI
GOTOWE ROZWIĄZANIE NA LEKCJE JĘZYKA OJCZYSTEGO W SZKOLE ORAZ JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO
200 ELEMENTÓW
2 POZIOMY TRUDNOŚCI
NAUKA ODMIANY WYRAZÓW PRZEZ PRZYPADKI
PORADNIK Z POMYSŁAMI NA GRY I ZABAWY
DOSKONAŁE UZUPEŁNIENIE TARDYCYJNYCH METOD NAUCZANIA GRAMATYKI
GOTOWE ROZWIĄZANIE NA LEKCJE JĘZYKA OJCZYSTEGO W SZKOLE ORAZ JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO
Wiek graczy: od 10 - 18 lat
Ilość graczy: 2 - 4
Czas gry: około 30 minut
Zawartość gry:
200 elementów
instrukcja
Producent | Nasza Księgarnia |
Rodzaj | Edukacyjna, Logiczna, Pamięciowa |
Czas gry | 30 minut |
Minimalna liczba graczy | 2 |
Maksymalna liczba graczy | 4 |
Minimalny wiek | 10 |
Maksymany wiek | 18 |
Zawartość pudełka | 200 elementów |