Nie masz produktów do porównania.
REBEL - Kroniki zamku Avel - Nowe opowieści - To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry.
Dodatek do rodzinnej gry o bohaterach!
Choć Monstrum Czarnego Księżyca zostało pokonane, zło nie złożyło broni. Korzystając z osłabienia swego władcy, bogowie trzech mrocznych księżyców, czyli Dusioł, Zygz i Umbrowy Żmij, postanowili przeprowadzić własny podstępny atak na Avel. Nie czas na odpoczynek, królestwo i jego mieszkańcy potrzebują pomocy! Księżycowa Bestia nęka mieszkańców magiczną krainę, a Wy jako jedyni możecie stawić jej czoła!
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści to pierwsze duże rozszerzenie do rodzinnej gry o bohaterach. Oprócz alternatywnego potwora, którego podmieniacie za Monstrum, wprowadza też 3 inne uniwersalne moduły, które możecie dołączyć do dowolnej rozgrywki, a także 3 scenariusze przygód z nowymi zasadami i zmienionymi warunkami zwycięstwa.
Co wprowadza dodatek?
- Kampanię fabularną „Okruchy zła” doskonałą dla małych i dużych fanów fantastycznych światów oraz gier przygodowych. W jej skład wchodzą 3 scenariusze, zmieniające nieco przebieg rozgrywki, poprzez dodanie specjalnych celów, które należy zrealizować, aby wygrać. Rozgrywane po kolei układają się w spójną historię, ale każdy z nich możecie też wykorzystać samodzielnie.
- 4 uniwersalne moduły, które dodatkowo urozmaicą rozgrywki, stawiając ciekawe wyzwania nawet przed doświadczonymi bohaterami Avelu. Wśród nich znajdziemy Księżycową Bestię (alternatywną wersję Monstrum z gry podstawowej), Okrutnych łowców (nowy rodzaj potworów polujących na magiczne duszki) oraz elfią parę królewską, Tytanię i Oberona (możemy wprowadzić ich do gry razem lub osobno, a każde z nich oferuje graczom potężne magiczne wsparcie).
- Specjalny almanach stworzony przez Janka Sielickiego, zawierający klimatyczne wprowadzenie zarówno do poszczególnych scenariuszy kampanii, jak i wszystkich modułów gry.
Oprócz wymienionych modułów w pudełku znajdziesz też wyjątkowy minidodatek: 24 żetony do samodzielnego pomalowania! To świetna, kreatywna zabawa, dzięki której możesz powołać do życia własne marzenia o świecie Avelu. Rozszerzenie pozwala na stworzenie własnego ekwipunku i potworów. Dodatkowe żetony będą dołączane tylko do pierwszego nakładu gry.
Czym są Kroniki zamku Avel?
To oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
Wiek graczy: od 8 lat
Ilość graczy: 1 - 4
Czas gry: 60 - 90 minut
Zawartość opakowania:
13 figurek do samodzielnego złożenia
2 półkafle planszy
plansza Księżycowej Bestii
12 żetonów Księżycowej Bestii
3 znaczniki odłamków księżyców
8 żetonów magicznego ekwipunku
12 żetonów magicznych duszków
3 liczniki wytrzymałości
6 żetonów potworów
almanach
instrukcja składania figurek
4 plansze z żetonami do samodzielnego malowania (po 6 żetonów na planszy)
karta pomocy
instrukcja
.
Producent | Rebel |
Rodzaj | Kooperacyjna, Przygodowa, Strategiczna |
Czas gry | 60 - 90 minut |
Minimalna liczba graczy | 1 |
Maksymalna liczba graczy | 4 |
Minimalny wiek | 8 |
Maksymany wiek | Nie |
Zawartość pudełka | 13 figurek do samodzielnego złożenia
|