Nie masz produktów do porównania.
Zaktualizowane drugie wydanie wprowadza szereg ulepszeń urozmaicając czas spędzony przy tej grze planszowej.
Zawiera elementy z poprzednich dodatków, w tym porty, garnizony, karty "Dzikich" i oblężnicze, wprowadzając jednocześnie wiele nowych innowacji. Wygodne ekrany graczy będą ukrywać Twoje czyny przed oczami wścibskich graczy, a nowe karty bitewne poszerzą doświadczenia płynące z prowadzenia wojny. To, wraz z aktualnymi grafikami i zasadami sprawia, że czas nigdy nie był bardziej sprzyjający ku temu, aby zasiąść na żelaznym tronie.
Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem księstw popada w chaos. Sześć wielkich rodów Westeros rozpoczyna krwawą wojnę o opustoszały Żelazny Tron:
Dom Lannisterów
Stannis Baratheon
Dom Greyjoy
Dom Starków
Dom Tyrell
Dom Martell
Gdy gromadzą się armie, a wściekłość wisi w powietrzu, zniszczenie księstw jest nieuniknione.
Oparta na bestsellerowej serii "Pieśń Lodu i Ognia" autorstwa George R.R. Martina, Game of Thrones - gra planszowa pozwala graczom przejąć kontrolę nad jednym z z wiekich Domów Westeros i zażądać prawa do Żelaznego Tronu. Zanurz się w grze pełnej sprytnych intryg, rozważnego rozmieszczania sił i dyplomacji. Zasmakuj Pieśni Lodu i Ognia.
Na czym to polega?
Pięciu graczy - pięć rodów. Każdy z nich chce zasiąść na Żelaznym Tronie i władać ziemiami Westeros. Królem zostanie ten, który po 10 turach będzie kontrolował największą liczbę regionów zawierających miasta lub fortece.
Każda tura składa się z 3 faz - fazy zdarzeń, rozkazów i akcji. Najważniejsza z pewnością jest faza rozkazów - tutaj w tajemnicy przed innymi graczami wydaje się swoim jednostkom rozkazy (kładąc przy nich żetony z rozkazami, grzbietem do góry) - wtedy też nawiązuje się sojusze, decyduje się, czy zaufać dotyczasowym sprzymierzeńcom, czy też bardziej opłaci się ich zaatakować.
Faza zdarzeń również dostarcza wielu emocji - może przynieść między innymi Mobilizację (czyli rekrutację wojsk), Atak Dzikich na ziemie Westeros lub Starcie Królów - jeden z bardziej emocjonujących elementów gry.
W czasie Starcia Królów odbywa się licytacja na pozycję w 3 obszarach wpływów:
Żelazny Tron (decyduje o kolejności graczy w czasie gry)
Lennictwa - decyduje o wygrywaniu remisów w czasie bitew
Dwór Królewski - reprezentuje siatkę szpiegowską danego Rodu, a w efekcie - siłę rozkazów, jakie można wydawać.
Im bliżej 10 tury, tym więcej sojuszy się rozpada, tym częściej wbijane są noże w plecy. Cóż... gdy gra idzie o taką stawkę, należy spodziewać się po przeciwnikach litości lub skrupułów.
Nagrody zebrane przez grę:
- Zwycięzca Najlepsza Gra Planszowa Roku "Best Boardgame of the Year Origins 2004"
- Zwycięzca "Gamers's Choice Award Origins 2004 "
Wiek graczy: 14 - 99 lat
Ilość graczy: 3 - 6
Czas gry: 180 minut
Zawartość opakowania:
1 plansza
138 plastikowych jednostek
42 karty Rodów
30 kart Westeros
9 kart Dzikich
24 karty Losów Bitwy
6 zasłonek
90 żetonów Rozkazów
120 żetonów Władzy
18 żetonów Wpływów
6 żetonów Zaopatrzenia
14 żetonów Wojsk Neutralnych
6 żetonów Zwycięstwa
6 żetonów Garnizonów
1 żeton Żelaznego Tronu
1 żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali
1 żeton Kruka Posłańca
1 znacznik rundy
1 żeton Dzikich
1 nakładka na tor Królewskiego Dworu
1 instrukcja
Producent | Galakta |
Rodzaj | Przygodowa, Strategiczna |
Czas gry | 180 |
Minimalna liczba graczy | 3 |
Maksymalna liczba graczy | 6 |
Minimalny wiek | 14 |
Maksymany wiek | 99 |
Zawartość pudełka | 1 plansza |