Skip to Store Area:

Venco

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Scrabble Travel

Więcej zdjęć

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Scrabble Travel

Kompaktowa, antypoślizgowa plansza.


Chwilowo brak.

99,90 zł


MATTEL - Scrabble Travel - Gra słowna wymyślona przez Alfreda Buttsa w 1931 roku. Obecnie jedna z najpopularniejszych gier na świecie.

 

Kompaktowa, antypoślizgowa plansza.
Dzięki praktycznej i kompaktowej planszy z możliwością blokowania płytek w miejscu ta wersja Scrabble będzie idealnym towarzyszem podróży – w samochodzie, pociągu, samolocie… ale także na górskim szczycie lub słonecznej plaży!

Zintegrowane przesuwane suwaki pomogą Wam szybko podliczyć punkty. Grę można także bez problemu przerwać w każdym momencie i zachować ustawienia, po prostu składając planszę. Dajcie się porwać przygodzie – tej intelektualnej też! Scrabble w wersji podróżnej łatwo przechowywać i przenosić – jest kompaktowa i nie zajmuje dużo miejsca. Jednocześnie zachowuje wszystkie funkcje pełnej wersji.

Zasady gry:
W zestawie znajduje się 98 płytek z literami alfabetu, każdej literze odpowiada określona liczba punktów widoczna w prawym dolnym rogu płytki. W zestawie znajdują się także dwie puste płytki (blanki), które nie mają wartości punktowej i które mogą zastępować dowolną literę.

Po wyłożeniu blanka, litera, którą zastępuje, nie można zostać zmieniona w trakcie gry. Podczas swojej kolejki każdy z graczy wyciąga siedem płytek z woreczka i ustawia na swoim stojaku.

Pierwszy gracz tworzy z dwóch lub więcej płytek słowo i układa je na planszy poziomo lub pionowo, w taki sposób, by jedna płytka znalazła się w centralnym polu z gwiazdką. Układanie słów na skos nie jest dozwolone.

Na koniec każdej swojej kolejki gracz podaje wynik jaki uzyskał z ułożenia słowa, zapisuje go i dobiera tyle płytek, żeby na stojaku miał zawsze siedem. Drugi gracz może dołożyć jedną lub kilka płytek do już położonych na planszy i utworzyć nowe słowo o długości co najmniej dwóch liter. Gracz może też zdecydować się na opuszczenie swojej kolejki lub wymianę płytek.

Gracz otrzymuje punkty za wszystkie słowa utworzone lub zmodyfikowane w wyniku swojego ruchu. Na planszy znajdują się specjalne pola premiowe – podwójna, potrójna premia literowa oraz premia słowna. Ich wartości wydrukowane są na planszy.

Każdy gracz może zrezygnować ze swojej kolejki na rzecz wymiany płytek. Zdejmuje je ze stojaka tak, żeby nikt ich nie widział, losuje ile chce, a swoje wrzuca do woreczka. Można też zrezygnować z kolejki. Gra kończy się, kiedy wszyscy gracze dwa razy z rzędu opuszczą swoją kolejkę. Gracz, któremu uda się wyłożyć wszystkie 7 płytek w jednym ruchu otrzymuje 5 punktów premii, którą dolicza do normalnie uzyskanego wyniku. Pamiętajcie, że to samo słowo może być użyte więcej niż raz. Dopuszczane są także słowa w liczbie mnogiej.

 

Wiek graczy: od 8 lat
Ilość graczy: 
2 - 4
Wydanie:
polskie
Czas gry:
60 minut

Zawartość opakowania:
100 płytek
plansza do gry, składana
4 podstawki na płytki
woreczek na płytki
instrukcja




  

Producent Mattel
Rodzaj Edukacyjna, Logiczna, Pamięciowa
Czas gry 60 minut
Minimalna liczba graczy 2
Maksymalna liczba graczy 4
Minimalny wiek 10
Maksymany wiek 99
Zawartość pudełka

100 płytek
plansza do gry, składana
4 podstawki na płytki
woreczek na płytki
instrukcja

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.