Skip to Store Area:

Venco

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Magiczny labirynt

Więcej zdjęć

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Magiczny labirynt

Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie magii przemierzają magiczny labirynt. Dziś przed nimi ważne zadanie - odnajdywanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste, gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy magii, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia.


Wysyłka w ciągu 24h lub
odbiór w sklepie (Warszawa ul. Podleśna 52)

129,90 zł


Magiczny labirynt - Dziecięca Gra Roku 2009

 

Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie magii przemierzają magiczny labirynt. Dziś przed nimi ważne zadanie - odnajdywanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste, gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy magii, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia.

Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo i może skręcać ilekroć chce. Nie wolno wykonywać ruchów po przekątnej. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany. Uwaga: można wyprzedzać innych magików, a na każdym polu może znajdować się tylko jeden magik.

Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i wytoczy się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym. Wskazówka: w celu wyjęcia kulki wystarczy przyłożyć magika do bocznej ścianki i delikatnie poruszyć do góry. Następnie kolejka przechodzi na następnego gracza.

Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żeton
z symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żeton i kładzie go odkrytego obok planszy. Jeden z graczy już znajduje się na tym symbolu? W takim razie otrzymuje wylosowany żeton, a na jego miejsce losowany jest kolejny.

 

Gra:
- rozwija wobraźnię przestrzenną
- uczy logicznego myślenia
- trenuje koncentrację i poprawia myślenie


Wiek graczy: od 6 - 99 lat
Ilość graczy: 
2 - 4
Czas gry:
około 20-30 minut   



Zawartość opakowania:
piętrowa plansza
24 drewniane ściany
24 żetony z magicznymi symbolami
1 płócienny worek
1 kostka
4 figurki magików
4 metalowe kulki
instrukcja

Producent G3
Rodzaj Edukacyjna, Logiczna, Pamięciowa, Strategiczna
Czas gry 20 minut
Minimalna liczba graczy 2
Maksymalna liczba graczy 4
Minimalny wiek 6
Maksymany wiek 99
Zawartość pudełka

piętrowa plansza
24 drewniane ściany
24 żetony z magicznymi symbolami
1 płócienny worek
1 kostka
4 figurki magików
4 metalowe kulki
instrukcja

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.