Skip to Store Area:

Venco

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Dochodzenie Sprzymierzeńcy

Więcej zdjęć

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Dochodzenie Sprzymierzeńcy

Dodatek SPRZYMIERZEŃCY wprowadza do gry Dochodzenie trzy nowe role wspomagające obie drużyny, a dodatkowo prawie 150 kart poszlak i metod zbrodni, które zwiększają możliwe opcje i scenariusze wydarzeń.


Wysyłka w ciągu 24h lub
odbiór w sklepie (Warszawa ul. Podleśna 52)

84,00 zł


Lucrum - Dochodzenie Sprzymierzeńcy - nie jest samodzielną grą. Koniecznie jest posiadanie podstawyowej gry Dochodzenie.

    Strach powraca na ulice Hongkongu. Krążą pogłoski, że niedawna seria morderstw mogła zostać popełniona przez jednego ze śledczych. Policja sprowadza pomoc, ale morderca również rekrutuje nowych pomocników.

    Dodatek SPRZYMIERZEŃCY wprowadza do gry Dochodzenie trzy nowe role wspomagające obie drużyny, a dodatkowo prawie 150 kart poszlak i metod zbrodni, które zwiększają możliwe opcje i scenariusze wydarzeń. W pudełku można znaleźć też dodatkowe żetony odznak oraz 9 Kafli Poszlak (w tym 1 Kafel Wydarzenia).

    Uwaga! Dochodzenie: Sprzymierzeńcy nie jest samodzielną grą. Koniecznie jest posiadanie podstawowej gry Dochodzenie.

    Nowe Postacie:
    Dzięki nowym postaciom i żetonom odznak możecie podjąć się śledztwa nawet w gronie 14 osób. Dodatek wprowadza role: Analityka, Ochroniarza i Kreta.

    Analityk to opcjonalna postać rekomendowana do rozgrywek w gronie przynajmniej 7 osób. Podczas fazy sojuszników Analityk może zapytać Technika śledczego, czy jedna, wskazana przez Analityka, karta jest częścią rozwiązania sprawy

    Ochroniarz to opcjonalna postać przeznaczona wyłącznie do rozgrywki, w której również bierze udział Świadek. Ochroniarz od początku śledztwa zna tożsamość Świadka i tym samym jest w stanie utrudnić ustalenie jego osoby Mordercy oraz Wspólnikowi.

    Kret to opcjonalna postać rekomendowana do rozgrywek w gronie przynajmniej 8 osób. Podczas fazy sojuszników Kret wybiera osobę, która traci swój żeton odznaki – tym samym pozbawia ją możliwości podania rozwiązania. Kret może wybrać samego siebie! Kret wygrywa rozgrywkę wraz z Mordercą.

      Wiek graczy: 14 - 99 lat
      Ilość graczy:
      4 - 14
      Czas gry:
      około 20 -  30 minut

      Zawartość opakowania:
      3 karty postaci,
      90 kart tropów,
      54 karty metod,
      2 żetony odznak,
      9 kafli poszlak (w tym 1 kafel Wydarzenia)



      Producent Nie
      Rodzaj Imprezowa, Karciana, Logiczna, Strategiczna
      Czas gry 10 - 30 minut
      Minimalna liczba graczy 4
      Maksymalna liczba graczy 14
      Minimalny wiek 14
      Maksymany wiek 99
      Zawartość pudełka

      3 karty postaci,
      90 kart tropów,
      54 karty metod,
      2 żetony odznak,
      9 kafli poszlak (w tym 1 kafel Wydarzenia)

        Tagi produktów

        Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.