Skip to Store Area:

Venco

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Tajniacy

Więcej zdjęć

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Tajniacy

Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów.


Wysyłka w ciągu 24h lub
odbiór w sklepie (Warszawa ul. Podleśna 52)

67,00 zł


Codenames - Tajniacy - Przednia, zespołowa zabawa dedukcyjna!

 

Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...

Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...

 

Dlaczego pokochasz tą grę:
- Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015!
- Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką.
- Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące.
- Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę.
- Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.

 

Wiek graczy: od 14 - 99 lat
Ilość graczy: 
2 - 8
Czas gry:
około 10 minut
Instrukcja: polska

 

Zawartość opakowania:
16 kafelków agentów w dwóch kolorach
1 kafelek podwójnego agenta
7 kafelków niewinnych obserwatorów
1 kafelek zabójcy
40 kart kluczy
1 instrukcja
1 podstawka
1 klepsydra
200 kart z 400 kryptonimami
 

Producent Rebel
Rodzaj Imprezowa, Karciana, Logiczna
Czas gry 10 minut
Minimalna liczba graczy 2
Maksymalna liczba graczy 8
Minimalny wiek 14
Maksymany wiek 99
Zawartość pudełka

16 kafelków agentów w dwóch kolorach
1 kafelek podwójnego agenta
7 kafelków niewinnych obserwatorów
1 kafelek zabójcy
40 kart kluczy
1 instrukcja
1 podstawka
1 klepsydra
200 kart z 400 kryptonimami

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.