Nie masz produktów do porównania.
Kapitan Nauka Zakodowany zamek - Gra na kodowanie - Nauka programowania w wersji offline? Gra wprowadzi najmłodszych do świata algorytmów bez użycia komputera!
Jakie umiejętności rozwija?
- kodowanie: podstawy programowania i tworzenia algorytmów
- kreatywność
- myślenie logiczne
- koncentrację
- wytrwałość i cierpliwość w oczekiwaniu na swój ruch
Jaka jest fabuła gry?
Wszyscy grają w jednej drużynie, przeciwko duchowi, który nawiedza zakodowany zamek. Zadaniem graczy jest wcielenie się w mądrego czarodzieja broniącego warowni i zebranie czterech skarbów, nim duch dotrze na szczyt zamkowej wieży.
Okiem Eksperta
Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.
dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli
Zalety gry:
- wprowadzenie do podstaw kodowania
- nauka języka przyszłości
- kooperacja, wszyscy grają w jednej drużynie
- możliwość gry w trybie solo
- połączenie nauki z fascynującą i magiczną przygodą
Wiek graczy: od 4 - 99 lat
Ilość graczy: od 1
Czas gry: około 20 minut
Instrukcja: polska
Zawartość opakowania:
plansza do gry
28 żetonów ze skarbami
4 żetony z czarodziejem i duchem
35 kart
instrukcja
Producent | kapitan nauka |
Rodzaj | Edukacyjna, Kooperacyjna, Strategiczna |
Czas gry | 20 minut |
Minimalna liczba graczy | 1 |
Maksymalna liczba graczy | 2 |
Minimalny wiek | 4 |
Maksymany wiek | 99 |
Zawartość pudełka | plansza do gry |