Nie masz produktów do porównania.
Epideixis - Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam. Planszowa gra terapeutyczna skierowana jest do wszystkich grup wiekowych, przeznaczona do rozgrywki w każdym miejscu i czasie.
Gra stanie się nieodzownym narzędziem pracy dla terapeutów, psychologów, pedagogów, trenerów, coachów i wszystkich tych, którzy na co dzień mają do czynienia z osobami z trudnościami w wyrażaniu emocji. Sprawdzi się w gabinetach i poradniach psychologiczno-pedagogicznych, w gabinetach terapeutycznych, w gabinetach pedagogów szkolnych. Powinna znaleźć się we wszystkich tych miejscach, gdzie trafiają dzieci z problemami wychowawczymi lub mające za sobą trudne przeżycia czy doświadczenia. Zaproszenie ich do gry i w jej trakcie rozmowa o tym, co dla nich trudne i bolesne, może pomóc nawiązać z nimi dobry kontakt lub uzyskać od nich ważne informacje. Takie miejsca to na przykład tzw. przyjazne pokoje przesłuchań, izby dziecka czy wszelkie centra pomocy dzieciom i rodzinom.
Emocje – nazywam, rozumiem, wyrażam. Planszowa gra terapeutyczna
Niewątpliwym atutem gry jest możliwość wykorzystania jej walorów zarówno podczas sesji terapeutycznych, jak i szkoleń czy rozgrywek rodzinnych. Przy wykonywaniu kolejnych zadań gracze w formie zabawy będą trenować swoje umiejętności związane z określaniem i wyrażaniem własnych emocji.
Głównym celem terapeutycznym gry jest omówienie czterech podstawowych emocji: radości, złości, smutku, lęku oraz doskonalenie umiejętności nazywania i konstruktywnego wyrażania emocji.
Dodatkowo gracze sięgający po grę Emocje – nazywam, rozumiem, wyrażam będą mogli kształtować takie zdolności jak: współpraca, tolerancja i akceptacja innych. Gra pomoże im w nawiązywaniu pozytywnych relacji, budowaniu poczucia własnej wartości, aktywnym słuchaniu. Pomoże ćwiczyć umiejętności z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz pokaże, jak czerpać przyjemność i satysfakcję ze wspólnej zabawy oraz możliwości przebywania w grupie.
Autorkami gry są Dorota Sieczko i Elżbieta Michałowska, które pracują z młodzieżą na co dzień i znają jej potrzeby i deficyty.
Jednorazowo w Emocje może grać do 5 graczy.
Wiek graczy: od 10 lat
Ilość graczy: 1 - 5
Instrukcja: polska
Zawartość opakowania:
6 trójkątnych plansz,
komplet pionków,
kostka,
książeczka stanowiąca szczegółową instrukcję wykorzystania gry
Producent | Epideixis |
Rodzaj | Edukacyjna |
Czas gry | 15 minut |
Minimalna liczba graczy | 1 |
Maksymalna liczba graczy | 5 |
Minimalny wiek | 10 |
Maksymany wiek | 99 |
Zawartość pudełka | 6 trójkątnych plansz, komplet pionków, kostka, książeczka stanowiąca szczegółową instrukcję wykorzystania gry |