Skip to Store Area:

Venco

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Klan chomików

Więcej zdjęć

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Klan chomików

Dziarska gra kooperacyjna w chomikowanie dla 1-4 graczy od 4 lat.


Wysyłka w ciągu 24h lub
odbiór w sklepie (Warszawa ul. Podleśna 52)

79,00 zł


Haba Klan Chomików - Dziarska gra kooperacyjna w chomikowanie dla 1-4 graczy od 4 lat.

 

W Chomikowie nadchodzi już jesień. Słońce ciągle jeszcze ogrzewa lasy i pola, a wesołe chomiki brykają radośnie po swoich norkach. Jeżdżą windą w dół i w górę, biegają w chomiczym kołowrotku i pędzą kolejką linową, podczas gdy chrupiące marchewki, złota pszenica i soczyste koniczyny rosną tuż nad nimi. Lecz wkrótce, pierwsze liście zaczną opadać z drzew, a zima nie każe na siebie długo czekać. Śpieszcie się małe chomiki, zapełnijcie swoje spiżarnie! Jeśli uda wam się zebrać wszystkie marchewki, pszenicę i koniczynę w spiżarni zanim wszystkie liście opadną, zostaniecie najlepszą chomiczą drużyną w okolicy!

 

Przygotowanie gry:
Przed rozpoczęciem połączcie cztery kawałki planszy. Umieścicie żetony wagonu, windy, gondoli i kołowrotka na odpowiednich miejscach na planszy tak, aby można było nimi łatwo przesuwać. Ułóżcie żetony liści na drzewie. Ilość żetonów jedzonka zależna jest od liczby graczy. Za każdego gracza weźcie po jednej marchewce, koniczynie i pszenicy i umieścicie na odpowiednich miejscach.

Każdy z graczy bierze jednego chomika i umieszcza go w chomiczym salonie. Kostki połóżcie w pobliżu planszy. Osoba, która potrafi wydąć policzki najbardziej przypominając przy tym chomika zostaje graczem startowym i kładzie przed sobą jeża. Gracz startowy ma również za zadanie pilnować jeża w dalszej części gry.


Rozgrywka
Gra toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Gracz startowy rzuca kostką i rusza swojego chomika odpowiednią liczbę pól w wybranym przez siebie kierunku. Wejście na pole windy, wagonu, gondoli i kołowrotka kosztuje jeden punkt ruchu, podobnie jak przejście na kolejne pole. Sam ruch w obrębie danego pola (windy, wagonu itd.) nie kosztuje punktów ruchu.

Jeśli chomik gracza znajdzie się na polu z jedzonkiem (marchewka, koniczyna lub pszenica), może wziąć jeden z leżących tam żetonów i położyć przed sobą. Każdy gracz może mieć przed sobą tylko jeden żeton naraz. Jeśli znajdziesz się na polu z innym chomikiem, możesz przekazać mu swój żeton pod warunkiem, że prowadzący go gracz nie posiada przed sobą innego żetonu jedzonka. Kiedy chomik gracza dotrze na pole spiżarni i posiada przed sobą odpowiadający jej żeton, może go tam położyć. Nadmiarowe punkty ruchu nigdy nie przepadają, po odłożeniu żetonu ruch chomika może być kontynuowany. Kiedy wszystkie punkty ruchu z kostki zostaną wykorzystane, następuje kolej następnego gracza, który rzuca kostką i wykonuje ruch. Tuż przed każdym kolejnym ruchem gracza startowego, musi on przełożyć jeden z liści z drzewa na pole jeża.


Koniec gry:
Gra kończy się w momencie, w którym ostatni żeton jedzonka zostanie umieszczony na polu spiżarni lub kiedy gracz startowy zabierze z drzewa ostatni liść.


Wiek graczy: 4 - 12 lat
Ilość graczy: 
1 - 4
Czas gry:
około 10 - 15minut
Instrukcja: Polska

 

Zawartość gry:

4 chomiki
1 jeż
1 kość
12 żetonów jedzonka (4 marchewki, 4 koniczyny, 4 ziarna pszenicy)
1 plansza z windą, kołowrotkiem, wagonem i gondolą
14 liści
1 instrukcja

Producent Haba
Rodzaj Edukacyjna, Przygodowa
Czas gry 10 - 20 minut
Minimalna liczba graczy 1
Maksymalna liczba graczy 4
Minimalny wiek 4
Maksymany wiek 12
Zawartość pudełka

4 chomiki
1 jeż
1 kość
12 żetonów jedzonka (4 marchewki, 4 koniczyny, 4 ziarna pszenicy)
1 plansza z windą, kołowrotkiem, wagonem i gondolą
14 liści
1 instrukcja

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.