Skip to Store Area:

Venco

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Gra Spooky Boo

Więcej zdjęć

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Gra Spooky Boo

Gra "Zirafa" to gra zręcznościowo - pamięciowa.


Wysyłka w ciągu 24h lub
odbiór w sklepie (Warszawa ul. Podleśna 52)

49,00 zł


Djeco Gra Spooky Boo - to gra pamięciowo-strategiczna dla dzieci od 8 lat. DJ05098

Brrrr ... Posiadłość jest opanowana przez potwory i duchy! Każdy z graczy będzie musiał zaufać swojej pamięci, aby umiejętnie poprowadzić go do wyjścia i odzyskać spokój.

Trwałe karty wysokiej jakości i kompaktowe pudełko pozwalają dziecku wszędzie zabrać ze sobą grę.

Cel gry: być pierwszym, który obniży wartość swojej ręki do 5 punktów lub mniej.

Gra toczy się przez 5 rund. Na początku rundy tasujemy karty i rozdajemy po 4 każdemu graczowi (każda karta ma określoną liczbę punktów). Gracze nie powinni patrzeć na swoje karty. Pozostałe karty tworzą stos do dobierania i są umieszczane zakryte na środku stołu. Gracze kładą swoje 4 karty na kwadracie 2 x 2 przed sobą, zakryte. Potajemnie patrzą i zapamiętują 2 karty znajdujące się tuż przed nimi, a następnie odwracają je zakryte. Następnie gramy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Pierwszy gracz dobiera kartę i patrzy na nią potajemnie. Wybiera jedną z 2 akcji: odrzuca kartę ze stosu kart odrzuconych, odkrytą (jeśli chce, gracz może użyć „mocy” karty, jeśli ją posiada); lub umieść kartę zakrytą w swojej talii, gdzie sobie życzy. Następnie odrzuca wymienioną kartę odkrytą.

Wtedy gra zależy od następnego gracza. Może zdecydować się wziąć kartę odrzuconą przez poprzedniego gracza, aby zintegrować ją ze swoją grą, lub dobrać nową kartę i wykonać jedną z 2 powyższych akcji. W trakcie gry gracze próbują zmniejszyć wartość swojej gry, wymieniając swoje karty, aby uzyskać 5 punktów lub mniej.

Gdy tylko gracz uważa, że ​​zdobył 5 punktów lub mniej, ogłasza „Spooky Boo”! i runda się kończy. Następnie wszyscy gracze odwracają swoje karty (odkryte) i obliczają wartość swojej ręki. Jeśli gracz, który nazwał „Spooky Boo” ma rację, otrzymuje 0 punktów, a pozostali gracze liczą i zapisują swoje punkty. Jeśli się mylił i ma więcej niż 5 punktów, otrzymuje 10 punktów karnych, a pozostali gracze otrzymują wynik 0 punktów. Wszystkie karty są tasowane i zaczynamy nową rundę. Pod koniec 5 rund wygrywa gracz z najmniejszą liczbą punktów.

 

Wiek graczy: 8 - 99 lat
Ilość graczy: 
2 - 4
Czas gry:
około 20 minut

 

Zawartość opakowania: 

54 karty
instrukcja


DJECO jest francuską marką zabawek, która od pół wieku cieszy się uznaniem wśród dzieci, rodziców i pedagogów. Obecnie kolekcja obejmuje ponad 900 produktów, które są eksportowane do ponad 40 krajów. Gry Djeco są obecne w wielu prestiżowych muzeach na całym świecie: Luwr i Quai Branly we Francji, ale również w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii, Japonii i Stanach Zjednoczonych.

Wszystkie zabawki wykonane są z najwyższej jakości materiałów bezpiecznych dla dzieci. Nad projektowaniem zabawek pracują znani projektanci i ilustratorzy. Produkty Djeco gwarantują wyjątkowe wzornictwo, oryginalność i mnóstwo dobrej zabawy. Przeznaczone są dla dzieci w każdym wieku, w tym już od pierwszych chwil życia.

Producent Djeco
Rodzaj Logiczna, Pamięciowa, Strategiczna
Czas gry 20 minut
Minimalna liczba graczy 2
Maksymalna liczba graczy 4
Minimalny wiek 8
Maksymany wiek 99
Zawartość pudełka

54 kart do gry
instrukcja

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.