Skip to Store Area:

Venco

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

DuoZanimo

Więcej zdjęć

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

DuoZanimo

Razem z zebrą, gazelą, żabą i żyrafą poszukajcie wszystkich pochowanych zwierząt.


Wysyłka w ciągu 24h lub
odbiór w sklepie (Warszawa ul. Podleśna 52)

54,90 zł


Djeco DuoZanimo - Czas na grę w chowanego! Razem z zebrą, gazelą, żabą i żyrafą poszukajcie wszystkich pochowanych zwierząt. DJ08530

 

Razem z zebrą, gazelą, żabą i żyrafą poszukajcie wszystkich pochowanych zwierząt. Będziecie mieli na to tylko cztery rundy. Każde zwierzę musi się składać z 3 płytek: jednej środkowej i dwóch bocznych. Zaginionych płytek szukajcie tak, jak w klasycznej grze memory - jednak tym razem szukajcie brakujących bocznych płytek, nie par. Gra kończy się, kiedy wszystkie zwierzęta zostaną odnalezione przed końcem czwartej rundy. Gracze współpracują ze sobą, wszyscy albo wygrywają albo przegrywają! 

Dzieci uczą się pracy zespołowej przez zabawę.

Cel gry: Złożyć wszystkie zwierzęta przed końcem czwartej rundy.
Przygotowanie do gry: Potasuj 24 małe płytki i umieść je zakryte na środku stołu, w formie prostokąta składającego się z 3 rzędów po 8 płytek.Ułóż 12 odkrytych środkowych płytek wokoło małych - to będzie stanowić trasę gry. Następnie połóż 4 żetony - zebrę, gazelę, żyrafę i żabę obok lwa.
Jak grać: Zaczyna najmłodszy z graczy, następnie gra toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara.Pierwszy z graczy bierze żeton z zebrą i umieszcza go na środkowej płytce z lwem; gracz musi teraz spróbować znaleźć 2 płytki, które uzupełnią układankę. Gracz wybiera 2 małe płytki na środku stołu i odwraca je.

Jeśli 2 płytki pasują do zwierzęcia, gracz umieszcza je po obu stronach środkowej płytki. Świetna robota - zwierzę jest kompletne!

Jeśli tylko 1 płytka pasuje do zwierzęcia, gracz powinien ją umieścić z jednej strony środkowej płytki, a drugą odkrytą płytkę zakryć z powrotem i umieścić w tym samym miejscu na stole. 

Jeśli żadna z płytek nie pasuje do zwierzęcia, gracz powinien je zakryć z powrotem na stole. Gracz przesuwa żeton z zebrą

Koniec gry: Gra kończy się, kiedy wszystkie zwierzęta zostaną ułożone. Dobra robota - wygraliście! Gra kończy się także, gdy żeton z żabą wróci na płytkę lwa. Jeśli w tym momencie wszystkie zwierzęta.

 

Wiek graczy: 5 - 99 lat
Ilość graczy: 
2 - 4
Czas gry:
około 15 minut

 

Zawartość opakowania:
12 płytek "zwierząt" składających się z 3 części (1 duża środkowa płytka i 2 małe),
4 żetony ze zwierzętami (zebra, gazela, żyrafa i żaba).
instrukcja


DJECO jest francuską marką zabawek, która od pół wieku cieszy się uznaniem wśród dzieci, rodziców i pedagogów. Obecnie kolekcja obejmuje ponad 900 produktów, które są eksportowane do ponad 40 krajów. Gry Djeco są obecne w wielu prestiżowych muzeach na całym świecie: Luwr i Quai Branly we Francji, ale również w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii, Japonii i Stanach Zjednoczonych.

Wszystkie zabawki wykonane są z najwyższej jakości materiałów bezpiecznych dla dzieci. Nad projektowaniem zabawek pracują znani projektanci i ilustratorzy. Produkty Djeco gwarantują wyjątkowe wzornictwo, oryginalność i mnóstwo dobrej zabawy. Przeznaczone są dla dzieci w każdym wieku, w tym już od pierwszych chwil życia.

Producent Djeco
Rodzaj Karciana, Pamięciowa
Czas gry 10 - 15 minut
Minimalna liczba graczy 2
Maksymalna liczba graczy 4
Minimalny wiek 5
Maksymany wiek 99
Zawartość pudełka

12 płytek "zwierząt" składających się z 3 części (1 duża środkowa płytka i 2 małe),
4 żetony ze zwierzętami (zebra, gazela, żyrafa i żaba).
instrukcja

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.