Nie masz produktów do porównania.
Djeco Carnaval Magnet - Karnawał - Jest karnawał! Parada maszeruje dumnie, ale wszystko jest w nieładzie.
Gra logiczna: uzupełnij egipską piramidę za pomocą 9 drewnianych kostek z hieroglifami, zwracając uwagę na położenie wcześniej wskazanych znaków.
Cel gry:
Być pierwszym graczem, który wygra 5 kart wyzwań.
Przygotowanie gry:
Każdy z graczy bierze jedną planszę, 1 woreczek i 1 zestaw 5 kolorowych pionków.
Należy potasować karty wyzwań i ułożyć je na kupce zakryte pomiędzy graczami. Pierwsza karta zostaje odkryta i położona obok kupki (karta startowa). Gracze układają pionki w kolejności pokazanej na karcie, następnie umieszczają planszę w swoim woreczku.
Rozgrywka:
Wszyscy gracze grają jednocześnie. Kolejna karta zostaje odsłonięta i położona na wierzchu kupki. Ta karta pokazuje nowy układ pionków.
Gracze sięgają do swoich woreczków i po ogłoszeniu "startu" przesuwają swoje pionki na planszy bez podglądania!
Plansze i pionki są na magnes, aby łatwiej było je chwytać.
Gdy tylko gracz uzna, że ustawił pionki we właściwej kolejności, krzyczy "STOP" i wyjmuje swoją planszę z woreczka, aby sprawdzić czy ma rację.
Wiek graczy: 7 - 99 lat
Czas gry: 15 minut
Ilość graczy: 2
Zawartość opakowania:
2 magnetyczne plansze,
2 zestawy po 5 pionków,
30 kart "wyzwań",
1 kostka
2 woreczki
DJECO jest francuską marką zabawek, która od pół wieku cieszy się uznaniem wśród dzieci, rodziców i pedagogów. Obecnie kolekcja obejmuje ponad 900 produktów, które są eksportowane do ponad 40 krajów. Gry Djeco są obecne w wielu prestiżowych muzeach na całym świecie: Luwr i Quai Branly we Francji, ale również w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii, Japonii i Stanach Zjednoczonych.
Wszystkie zabawki wykonane są z najwyższej jakości materiałów bezpiecznych dla dzieci. Nad projektowaniem zabawek pracują znani projektanci i ilustratorzy. Produkty Djeco gwarantują wyjątkowe wzornictwo, oryginalność i mnóstwo dobrej zabawy. Przeznaczone są dla dzieci w każdym wieku, w tym już od pierwszych chwil życia
Producent | Djeco |
Rodzaj | Edukacyjna, Logiczna, Pamięciowa, Zręcznościowa |
Czas gry | 15 minut |
Minimalna liczba graczy | 2 |
Maksymalna liczba graczy | 2 |
Minimalny wiek | 7 |
Maksymany wiek | 99 |
Zawartość pudełka | 2 magnetyczne plansze, |