Nie masz produktów do porównania.
Epideixis - Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam. Plansze dodatkowe.
Emocje - Plansze dodatkowe to nowy produkt w ofercie naszego wydawnictwa. Do jego przygotowania skłoniło nas powodzenie pierwszej części gry Emocje nazywam, rozumiem, wyrażam, jak również wiele pozytywnych opinii, które otrzymujemy i od specjalistów (pedagogów oraz terapeutów), i rodziców. Na decyzję o jego przygotowaniu wpłynęło także duże zapotrzebowanie specjalistów na dobrze przygotowane, przemyślane pomoce edukacyjne, jak również terapeutyczne.
Jak rozmawiać z dziećmi o emocjach
Podobnie jak pierwszą część gry, również tę drugą kierujemy przede wszystkim do dzieci nieco starszych, jak również młodzieży i dorosłych. To gra, w którą można grać podczas terapii w gabinecie pedagogicznym czy psychologicznym, jak również w wolnym czasie w domu, w gronie rodzinnym. W trakcie rozgrywki gracze odpowiadają na pytania lub wykonują zadania, które pomagają im rozpoznawać, nazywać i wyrażać to, co czują i przeżywają. Są to pytania, które skłaniają do zastanowienia się i przemyślenia odpowiedzi. A udzielone odpowiedzi pozwalają grającym coraz lepiej się poznawać.
Emocje – gra planszowa
może stać się nieodzownym narzędziem w pracy terapeutów, psychologów oraz pedagogów. Może przydać się w pracy trenerów i coachów, jak również wszystkich tych, którzy na co dzień mają do czynienia z osobami doświadczającymi trudności w wyrażaniu oraz radzeniu sobie z emocjami. Gra bardzo dobrze sprawdza się w gabinetach i poradniach psychologiczno-pedagogicznych, gabinetach terapeutycznych czy gabinetach szkolnych pedagogów. Może być wykorzystywana podczas zajęć indywidualnych, jak również grupowych.
Emocje – nazywam, rozumiem, wyrażam
O ile pierwsza część gry koncentruje się na 4 podstawowych emocjach: radość, złość, smutek i lęk, o tyle część druga wprowadza 6 kolejnych:
- empatia,
- miłość,
- odrzucenie,
- samotność,
- wdzięczność,
- zazdrość.
Wybór tych emocji nie jest przypadkowy. Został podyktowany problemami i trudnościami, jakie obecnie przeżywa wielu młodych ludzi i z jakimi w swojej pracy spotyka się obecnie wielu terapeutów, pedagogów, jak również psychologów pracujących z dziećmi i młodzieżą.
Emocje – plansze dodatkowe
znacznie poszerzają możliwości wykorzystania gry podczas terapii, jak również poza nią. Mechanika gry pozwala wykorzystywać podczas terapii czy zajęć z młodzieżą jednej, wybranej planszy lub kilku z nich. Jeśli mamy więcej czasu, możemy w jednej rozgrywce wykorzystać nawet aż 6 plansz. To stwarza okazję do przyjrzenia się i omówienia podczas jednych zajęć nawet kilku rodzajów emocji.
Walory gry Emocje
Podstawowym walorem tej gry jest rozwijanie umiejętności rozpoznawania i nazywania własnych i cudzych emocji, ale gra oferuje również wiele innych możliwości. Kształtuje takie cechy i umiejętności jak:
- współdziałanie,
- tolerancja i akceptacja innych,
- empatia i zrozumienie,
- budowanie/wzmacnianie poczucia własnej wartości,
- nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji,
- aktywne słuchanie,
- komunikacja werbalna i niewerbalna,
- odczuwanie satysfakcji ze wspólnej zabawy i możliwości przebywania w grupie.
Emocje – plansze dodatkowe
Opakowanie zawiera 6 trójkątnych plansz odpowiadających wielkością planszom z części pierwszej. Na każdej planszy znajduje się 20 pytań lub zadań.
Podstawowa część gry oprócz plansz zawiera także komplet pionków i kostkę do gry oraz instrukcję.
Wiek graczy: od 10 lat
Ilość graczy: 1 - 5
Instrukcja: polska
Zawartość opakowania:
6 trójkątnych plansz,
komplet pionków,
kostka,
książeczka stanowiąca szczegółową instrukcję wykorzystania gry
Producent | Epideixis |
Rodzaj | Edukacyjna |
Czas gry | 15 minut |
Minimalna liczba graczy | 1 |
Maksymalna liczba graczy | 5 |
Minimalny wiek | 10 |
Maksymany wiek | 99 |
Zawartość pudełka | 6 trójkątnych plansz, komplet pionków, kostka, książeczka stanowiąca szczegółową instrukcję wykorzystania gry |