Skip to Store Area:

Venco

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Emocje - Plansze dodatkowe

Więcej zdjęć

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Emocje - Plansze dodatkowe

Plansze dodatkowe to druga część znanej już i cenionej gry, której głównym celem jest rozwijanie umiejętności nazywania, rozumienia i wyrażania własnych emocji. Gra skierowana jest do dzieci starszych, młodzieży i dorosłych.


Wysyłka w ciągu 24h lub
odbiór w sklepie (Warszawa ul. Podleśna 52)

99,90 zł


Epideixis  - Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam.  Plansze dodatkowe.

Emocje  - Plansze dodatkowe to nowy produkt w ofercie naszego wydawnictwa. Do jego przygotowania skłoniło nas powodzenie pierwszej części gry Emocje  nazywam, rozumiem, wyrażam, jak również wiele pozytywnych opinii, które otrzymujemy i od specjalistów (pedagogów oraz terapeutów), i rodziców. Na decyzję o jego przygotowaniu wpłynęło także duże zapotrzebowanie specjalistów na dobrze przygotowane, przemyślane pomoce edukacyjne, jak również terapeutyczne.

Jak rozmawiać z dziećmi o emocjach
Podobnie jak pierwszą część gry, również tę drugą kierujemy przede wszystkim do dzieci nieco starszych, jak również młodzieży i dorosłych. To gra, w którą można grać podczas terapii w gabinecie pedagogicznym czy psychologicznym, jak również w wolnym czasie w domu, w gronie rodzinnym. W trakcie rozgrywki gracze odpowiadają na pytania lub wykonują zadania, które pomagają im rozpoznawać, nazywać i wyrażać to, co czują i przeżywają. Są to pytania, które skłaniają do zastanowienia się i przemyślenia odpowiedzi. A udzielone odpowiedzi pozwalają grającym coraz lepiej się poznawać.

Emocje – gra planszowa
może stać się nieodzownym narzędziem w pracy terapeutów, psychologów oraz pedagogów. Może przydać się w pracy trenerów i  coachów, jak również wszystkich tych, którzy na co dzień mają do czynienia z osobami doświadczającymi trudności w wyrażaniu oraz radzeniu sobie z emocjami. Gra bardzo dobrze sprawdza się w gabinetach i poradniach psychologiczno-pedagogicznych, gabinetach terapeutycznych czy gabinetach szkolnych pedagogów. Może być wykorzystywana podczas zajęć indywidualnych, jak również grupowych.

Emocje – nazywam, rozumiem, wyrażam
O ile pierwsza część gry koncentruje się na 4 podstawowych emocjach: radość, złość, smutek i lęk, o tyle część druga wprowadza 6 kolejnych:

  • empatia,
  • miłość,
  • odrzucenie,
  • samotność,
  • wdzięczność,
  • zazdrość.

Wybór tych emocji nie jest przypadkowy. Został podyktowany problemami i trudnościami, jakie obecnie przeżywa wielu młodych ludzi i z jakimi w swojej pracy spotyka się obecnie wielu terapeutów, pedagogów, jak również psychologów pracujących z dziećmi i młodzieżą.

Emocje – plansze dodatkowe
znacznie poszerzają możliwości wykorzystania gry podczas terapii, jak również poza nią. Mechanika gry pozwala wykorzystywać podczas terapii czy zajęć z młodzieżą jednej, wybranej planszy lub kilku z nich. Jeśli mamy więcej czasu, możemy w jednej rozgrywce wykorzystać nawet aż 6 plansz. To stwarza okazję do przyjrzenia się i omówienia podczas jednych zajęć nawet kilku rodzajów emocji.

Walory gry Emocje
Podstawowym walorem tej gry jest rozwijanie umiejętności rozpoznawania i nazywania własnych i cudzych emocji, ale gra oferuje również wiele innych możliwości. Kształtuje takie cechy i umiejętności jak:

  • współdziałanie,
  • tolerancja i akceptacja innych,
  • empatia i zrozumienie,
  • budowanie/wzmacnianie poczucia własnej wartości,
  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji,
  • aktywne słuchanie,
  • komunikacja werbalna i niewerbalna,
  • odczuwanie satysfakcji ze wspólnej zabawy i możliwości przebywania w grupie.

Emocje – plansze dodatkowe
Opakowanie zawiera 6 trójkątnych plansz odpowiadających wielkością planszom z części pierwszej. Na każdej planszy znajduje się 20 pytań lub zadań.

Podstawowa część gry oprócz plansz zawiera także komplet pionków i kostkę do gry oraz instrukcję.

 

Wiek graczy: od 10 lat
Ilość graczy: 
1 - 5
Instrukcja:
polska

 

Zawartość opakowania:

6 trójkątnych plansz,
komplet pionków,
kostka,
książeczka stanowiąca szczegółową instrukcję wykorzystania gry

      Producent Epideixis
      Rodzaj Edukacyjna
      Czas gry 15 minut
      Minimalna liczba graczy 1
      Maksymalna liczba graczy 5
      Minimalny wiek 10
      Maksymany wiek 99
      Zawartość pudełka

      6 trójkątnych plansz,

      komplet pionków,

      kostka,

      książeczka stanowiąca szczegółową instrukcję wykorzystania gry

      Tagi produktów

      Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.