Skip to Store Area:

Venco

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

6. bierze - 6 bierze

Więcej zdjęć

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

6. bierze - 6 bierze

Każdy z graczy otrzymuje 10 kart, które musi wyłożyć w jednym z czterech rzędów. Ten, kto położy szóstą kartę musi wziąć pozostałe pięć i otrzymuje punkty karne.
"6. bierze!" jest kapitalną grą, której nigdy nie będziesz miał dość!


Wysyłka w ciągu 24h lub
odbiór w sklepie (Warszawa ul. Podleśna 52)

44,90 zł


6. bierze! jest kapitalną grą, której nigdy nie będziesz miał dość!

 

Wybierz, odkryj, zagraj! 6. bierze to niezwykle prosta, a jednocześnie maksymalnie wciągająca gra karciana, w której staramy się pozbyć z ręki wszystkich byczych głów. Na samym początku otrzymujemy po 10 kart, które następnie zagrywamy w 1 z 4 rzędów. Pamiętaj jednak, że nazwa gry nie jest przypadkowa: ten, kto dołoży 6. kartę do rzędu, musi go zebrać, a każdy byk na zebranej karcie oznacza niechciane punkty karne!

Na czym polega gra:
W każdej rundzie wszyscy wybierają po 1 karcie z ręki i kładą ją zakrytą przed sobą na stole. Karty są odkrywane, gdy wszyscy dokonają wyboru.

Gracz, który zagrał kartę o najniższej wartości, dodaje ją na koniec 1 z 4 rzędów. Następną dodaje gracz, który zagrał kartę o drugiej najniższej wartości, i tak dalej aż wszystkie zagrane karty zostaną dodane do rzędów. Przy dokładaniu obowiązują 2 zasady: 

  1. Wartości kart w każdym z rzędów muszą zawsze rosnąć od lewej do prawej.
  2. Karta musi być zawsze dodana do rzędu, który kończy się kartą o najbliższej niższej wartości.

Wszystko idzie gładko, dopóki możemy dołożyć kartę do 1 z 4 rzędów. Problemy zaczynają się, gdy rząd jest pełny albo zagramy kartę, która nigdzie nie pasuje. W obu tych przypadkach musimy wziąć karty ze stołu i dodać je do swojego stosu byków. 

Gra kończy się, gdy któryś z uczestników zgromadzi na swoich kartach 66 byków. Zwycięża ten, kto ma ich najmniej!

Dlaczego pokochasz grę:

  • Przed pierwszą rozgrywką musimy poznać dosłownie kilka zasad, dzięki czemu bardzo łatwo jest zaprosić do wspólnej zabawy nowe osoby – nawet takie, które nie miały do tej pory zbyt wiele wspólnego z grami.
  • Poręczne opakowanie pozwala zabrać grę gdzie tylko nam się zamarzy. 6. bierze zmieści się w każdym plecaku, walizce czy torebce, a do rozgrywki potrzeba tylko niewielkiej, względnie płaskiej powierzchni.
  • Dynamiczny sposób gry i niepewność związana z tym, jakie karty wybiorą przeciwnicy, zapewnia mnóstwo śmiechu i doskonałej zabawy.

Stowarzyszenie MENSA uznała "6. bierze!" za najlepszą grę umysłową 1996 roku.

Wiek graczy: 10 - 99 lat
Ilość graczy:
2 - 10
Czas gry:
około 45 minut  

 

Zawartość opakowania:
104 karty
instrukcja

Producent Rebel
Rodzaj Imprezowa, Karciana
Czas gry 45 minut
Minimalna liczba graczy 2
Maksymalna liczba graczy 10
Minimalny wiek 10
Maksymany wiek 99
Zawartość pudełka

104 karty
instrukcja

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.