Nie masz produktów do porównania.
Amber - Rywalizacja o bursztynowe złoto.
Królestwo przejęło władzę nad nadmorską krainą i nadało ziemię we władanie nowym baronom. Ci szybko zorientowali się, że prawdziwym bogactwem ich nowych ziem jest bursztyn, po który przybywają karawany z najdalszych zakątków świata. Bursztyn zbierają chłopi z pobliskich wsi i tam jest kupowany przez kupców z dalekich krain. Baronowie wiedzą, że ten z nich, któremu uda się przejąć zyski z handlu bursztynem zostanie najpotężniejszym władcą na nowych ziemiach.
Gracze wcielają się w role baronów i ich celem jest zbudowanie szlaków handlowych, które połączą ich siedziby ze wsiami, gdzie wydobywany jest bursztyn, i zamkami innych baronów, gdzie się nim handluje. W tym celu gracze budują drogi przez dzikie tereny, które pozwolą ich kupcom docierać do źródeł pozyskiwania bursztynu. Jako że wszyscy kupcy mogą korzystać z dróg, ważne będzie odpowiednie łączenie się z siecią szlaków wybudowanych przez innych. Psucie szyków, blokowanie, przejmowanie szlaków to codzienność w życiu barona, walka o monopol do najłatwiejszych nie należy. Ten, kto połączy swoją siedzibę z największą ilością wsi oraz zamków zostanie najznamienitszym i najbogatszym Panem nowej krainy.
UWAGA: do instrukcji gry Amber wkradł się błąd - w grze są 74 kafle budowy dróg, nie 82.
Wiek graczy: od 10 - 99 lat
Ilość graczy: 2 - 6
Czas gry: około 30 -45 minut
Zawartość opakowania:
plansza
8 drewnianych pionków wsi
14 żetonów złotych monet
92 kafle budowy dróg, w tym: 74 kafle dróg, 4 kafle mokradeł i 6 kafli łopat
6 specjalnych kafli łopat
6 kafli zamków
Instrukcja do gry
Producent | Rebel |
Rodzaj | Strategiczna |
Czas gry | 30 - 45 minut |
Minimalna liczba graczy | 2 |
Maksymalna liczba graczy | 6 |
Minimalny wiek | 10 |
Maksymany wiek | 99 |
Zawartość pudełka | plansza |