Skip to Store Area:

Venco

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Emocje - nazywam rozumiem wyrażam

Więcej zdjęć

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Emocje - nazywam rozumiem wyrażam

Planszowa gra terapeutyczna skierowana jest do wszystkich grup wiekowych, przeznaczona do rozgrywki w każdym miejscu i czasie.


Wysyłka w ciągu 24h lub
odbiór w sklepie (Warszawa ul. Podleśna 52)

89,90 zł


Epideixis  - Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam.  Planszowa gra terapeutyczna skierowana jest do wszystkich grup wiekowych, przeznaczona do rozgrywki w każdym miejscu i czasie.

 

Gra stanie się nieodzownym narzędziem pracy dla terapeutów, psychologów, pedagogów, trenerów, coachów i wszystkich tych, którzy na co dzień mają do czynienia z osobami z trudnościami w wyrażaniu emocji. Sprawdzi się w gabinetach i poradniach psychologiczno-pedagogicznych, w gabinetach terapeutycznych, w gabinetach pedagogów szkolnych. Powinna znaleźć się we wszystkich tych miejscach, gdzie trafiają dzieci z problemami wychowawczymi lub mające za sobą trudne przeżycia czy doświadczenia. Zaproszenie ich do gry i w jej trakcie rozmowa o tym, co dla nich trudne i bolesne, może pomóc nawiązać z nimi dobry kontakt lub uzyskać od nich ważne informacje. Takie miejsca to na przykład tzw. przyjazne pokoje przesłuchań, izby dziecka czy wszelkie centra pomocy dzieciom i rodzinom.

Emocje – nazywam, rozumiem, wyrażam. Planszowa gra terapeutyczna
Niewątpliwym atutem gry jest możliwość wykorzystania jej walorów zarówno podczas sesji terapeutycznych, jak i szkoleń czy rozgrywek rodzinnych. Przy wykonywaniu kolejnych zadań gracze w formie zabawy będą trenować swoje umiejętności związane z określaniem i wyrażaniem własnych emocji.

 

Głównym celem terapeutycznym gry jest omówienie czterech podstawowych emocji: radości, złości, smutku, lęku oraz doskonalenie umiejętności nazywania i konstruktywnego wyrażania emocji.

Dodatkowo gracze sięgający po grę Emocje – nazywam, rozumiem, wyrażam będą mogli kształtować takie zdolności jak: współpraca, tolerancja i akceptacja innych. Gra pomoże im w nawiązywaniu pozytywnych relacji, budowaniu poczucia własnej wartości, aktywnym słuchaniu. Pomoże ćwiczyć umiejętności z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz pokaże, jak czerpać przyjemność i satysfakcję ze wspólnej zabawy oraz możliwości przebywania w grupie.

 

Autorkami gry są Dorota Sieczko i Elżbieta Michałowska, które pracują z młodzieżą na co dzień i znają jej potrzeby i deficyty.

Jednorazowo w Emocje może grać do 5 graczy.

 

Wiek graczy: od 10 lat
Ilość graczy: 
1 - 5
Instrukcja:
polska

 

Zawartość opakowania:

6 trójkątnych plansz,
komplet pionków,
kostka,
książeczka stanowiąca szczegółową instrukcję wykorzystania gry

Producent Epideixis
Rodzaj Edukacyjna
Czas gry 15 minut
Minimalna liczba graczy 1
Maksymalna liczba graczy 5
Minimalny wiek 10
Maksymany wiek 99
Zawartość pudełka

6 trójkątnych plansz,

komplet pionków,

kostka,

książeczka stanowiąca szczegółową instrukcję wykorzystania gry

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.