Skip to Store Area:

Venco

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Neuroshima Hex Iron Gang  3.0

Więcej zdjęć

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Neuroshima Hex Iron Gang 3.0

Kolejna ciekawa armia do gry Neuroshima 3.0


Wysyłka w ciągu 24h lub
odbiór w sklepie (Warszawa ul. Podleśna 52)

24,99 zł


Neuroshima Hex - dodatek Iron Gang 3.0


Banda agresywnych rycerzy szos.
Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W Twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie. Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci. Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce. W Twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy później wpadniesz w ich sidła. To nie jest zwykły gang, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.

 

Zasady armii IRON GANG 
Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.
Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne - chcesz zapleść jak największą sieć, a może wykorzystać ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?

Łańcuchy na motorach
Jedną z ciekawszych jednostek armii jest niewiasta na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa sąsiadom inicjatywę.

 

Łańcuchy i sieci.
Szczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć. Szarpiąc i tnąc można się z niej dość łatwo wyrwać - ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie.
Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swoich towarzyszy niczym medyk - ale nie musi stać przy chronionej jednostce. Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę.


Reakcja łańcuchowa
Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun. Poza tym armia wyposażona jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).


Wiek graczy:
od 10 - 99 lat
Ilość graczy: 
2 - 4
Czas gry:
około 30 minut  

 



Producent Nie
Rodzaj Strategiczna
Czas gry 30 minut
Minimalna liczba graczy 2
Maksymalna liczba graczy 4
Minimalny wiek 10
Maksymany wiek 99
Zawartość pudełka

 

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.